Zestaw do konwersji roweru na e-bike Bolt e-2000

BOLT E-2000 to mocniejsza wersja topowego silnika Bolt E-1000. Przy jego pomocy dokonasz konwersji swojego dotychczasowego roweru na elektryczny. Samodzielna przebudowa zajmie Ci około 4 godziny, dając przy tym ogromną satysfakcję. Jeśli jednak wolisz zlecić tę czynność nam, wystarczy że wskażesz wybrany zestaw i oddasz rower w nasze ręce.

Firma BOLT to sprawdzony dostawca części do e-bike. Jeśli myślisz o własnym rowerze elektrycznym proponowany pakiet BOLT E2000 będzie idealny na start. W zestawie znajdziesz wszystkie potrzebne elementy, w tym sterownik oraz silnik Bolt e-2000 o mocy 2000W.

1. Silnik BOLT e-2000

Mocniejsza wersja najpopularniejszego silnika do e-bike.

Dane techniczne :

  • waga to tylko 6,5 kg !
  • moc znamionowa: 2000 Wat !
  • wymagane wymiary do montażu: 135-142 mm
  • typ mocowania: kaseta
  • wbudowany czujnik temperatury
  • Ilość otworów na szprychy: 36
  • ilość uzwojeń: 5

Domyślnie silnik nie jest zapleciony na obręcz. Na życzenie klienta istnieje możliwość zaplecenia. Należy wtedy przekazać informację o rozmiarze koła. Koszt zaplatania to 150zł.

 

2. Wyświetlacz Bolt EVO

Wyświetlacz posiada funkcje:

  • konfiguracji poziomu wspomagania
  • wskaźnik naładowania baterii
  • wskazanie temperatury silnika
  • całkowity przebieg
  • długość aktualnej trasy
  • czasu jazdy
  • podgląd aktualnej mocy
  • temperatura otoczenia
  • możliwość programowania zaawansowanych funkcji np. tempomat
  • ogranicznik mocy oraz wiele innych

Zestaw zawiera mocowanie do kierownicy oraz podkładki.

3. Manetka gazu

Dostarczona wraz z przewodem, po zamontowaniu na kierownicy umożliwia jazdę bez pedałowania.

4. Sterownik

5. Wiązka przewodów

Wiązka przewodów hermetycznych. Pozwala na estetyczne połączenie ze sobą elementów instalacji.

6. Czujnik PAS

PAS – Pedal Assistance System to czujnik kadencji, zamontowany na supporcie, wykrywa i przekazuje do sterownika informacje o ruchu pedałów. Pozwala na jazdę rowerem elektrycznym w trybie wspomagania. Tarcza czujnika posiada osiem magnesów, które w trakcie obrotu pozwalają wykryć jej ruch.

7. czujnik hamowania

Magnetyczny czujnik montowany pod manetką hamulca. Pozwala na uruchomienie hamowania rekuperacyjnego. Proponowany przez nas sterownik umożliwia wybór jednego z pięciu poziomów hamowania silnikiem. Proponowane rozwiązanie pozwala na zmniejszenie zużycia hamulców w rowerze oraz odzyskiwanie wyprodukowanej energii.

8. Blokada obrotu

Zapobiega obracaniu się silnika względem ramy roweru.

9. Zestaw kluczy

Zestaw kluczy dzięki którym w łatwy sposób przerobisz swój rower na e-bike:

  • klucz do suportu typu hollowtech z bacikiem
  • klucz do kasety/wolnobiegu
  • klucz do suportu
  • ściągacz do korby
  • podkładki